Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
error_outline08. desember kl. 15:03

Sidene er under utvikling

Lillehammer kommune lanserte nye nettsider mandag 4/12. Det jobbes med å fylle sidene med innhold. Hvis du ikke finner det du leter etter, gi oss beskjed ved å fylle ut tilbakemeldingsskjemaet. Les mer clear

Mitt nabolag

Mitt nabolag brukes til innmelding av ordinære saker. Ved akutte henvendelser vedrørende veg, vann og avløp benyttes Servicetorgets telefon: 61 05 05 00. Her får du informasjon om tilgjengelige vakttelefoner hele døgnet.

Det hender også at kommunen får henvendelser som opprinnelig skulle ha gått til for eksempel Statens vegvesen eller Eidsiva Energi. Denne type sak vil også bli grønn når den er lest, vurdert og sendt videre til riktig instans.

Vi hører også gjerne fra deg dersom det er noe du er ekstra fornøyd med!

Om fargekodene og saksbehandling

ny.png Rød farge betyr at saken er ny og ikke behandlet av kommunen/ Teknisk- og næringsavdelingen.

behandling.png Blå farge betyr at saken er under behandling. Du trenger ikke melde inn saken på nytt hvis den har blå farge. Følg saksgangen ved å gå inn på den innmeldte saken.

ferdig.png Grønn farge betyr at saken er lest, vurdert og evt. prioritert for utbedring.

 

Kartpunkt
Større kart

Alle registrerte saker

År:

Uke 50 2017

Uke 49 2017

Uke 48 2017

Uke 47 2017

Skjema

Publisert | Oppdatert 21. november 2017