Oversikten over rammeavtaler oppdateres fortløpende når nye rammeavtaler er inngått.
Vær spesielt oppmerksom på at enhetspriser og avtalevilkår er konfidensielle opplysninger som ikke skal tilflyte andre enn de som skal bruke avtalene.

Overordnet innkjøpsansvar for Lillehammer, Øyer og Gausdal kommuner er lagt til Lillehammer kommune ved Fagenhet innkjøp. Har du spørsmål til hvilke avtaler og vilkår som gjelder så ta kontakt med oss.

Felles e-postadresse: innkjop@lillehammer.kommune.no

På innkjøpskontoret i 5. etasje i rådhuset finner du oss:

Trond-Erik Eriksen - Innkjøpsleder
Mobil: 913 35 699   e-post: trond-erik.eriksen@lillehammer.kommune.no

Kjell Helge Smehus - Innkjøpsrådgiver 
Mobil: 997 17 303   e-post: kjell.helge.smehus@lillehammer.kommune.no

Kajsa Merete Haldsrud - Innkjøpsrådgiver 
Mobil: 917 14 153    e-post: kajsa.merete.haldsrud@lillehammer.kommune.no

Sebastian Hagen Spetås - Innkjøpsrådgiver
Mobil: 951 36 525   e-post: sebastian.hagen.spetas@lillehammer.kommune.no

Olav Sørbu - Innkjøpsrådgiver
Mobil 481 82 289 - e-post: olav.sorbu@lillehammer.kommune.no

 

Kontaktpersoner i Gausdal og Øyer er:

Gausdal kommune:   Marte Tidemand Skappel, koordinator
Mobil: 934 55 484   e-post: marte.tidemand.skappel@gausdal.kommune.no

Øyer kommune:  Tone Sivertsen, koordinator
Tlf: 974 26 168    e-post: tone.sivertsen@oyer.kommune.no