Tjenestenavn |
Utvidet beredskap og proaktiv vakt i Påsken |
|||||||
Tjenestebeskrivelse |
Utvidet bemanning av Ikomm Servicedesk og proaktiv vakt i påskedagene, fra og med lørdag før Palmesøndag til og med Andre Påskedag |
|||||||
Leveranse |
Detaljert beskrivelse av tjenesten: Ansatte har tilgang til å kontakte Ikomm Servicedesk via ordinære kanaler. Brukerne trenger ikke informasjon om endring i rutiner for nevnte periode.
Servicedesk
Onsite-tjenester
Driftstjenester
|
|||||||
Serviceperiode |
Se tabell for avvikende serviceperiode nedenfor |
|||||||
Tjenestenivå
|
Det spesifiseres økt tjenestenivå for nevnte periode. Mandag 6.4 og tirsdag 7.4 er ordinære arbeidsdager. Tjenestenivået er tilpasset behovet på det enkelte tjenesteområde Servicedesk, Onsite og Drift etter følgende modell: |
|||||||
LØR 4.4 |
SØN 5.4 |
ONS 8.4 |
TOR 9.4 |
FRE 10.4 |
LØR 11.4 |
SØN 12.4 |
MAN 13.4 |
|
2 timer proaktiv sjekk av systemer pr. dag |
12-16 |
9-15 |
9-15 |
2 timer proaktiv sjekk av systemer pr. dag |
9-15 |
|||
12-16 |
9-15 |
9-15 |
9-15 |
|||||
12-16 |
9-15 |
9-15 |
9-15 |
|||||
Bestilling |
Bestilles hos servicedesk@ikomm.no |
|||||||
Varenummer |
Xxxxxx – Utvidet beredskap og proaktiv vakt i Påsken |
|||||||
Fakturering |
Pr. Tjeneste/mnd iht. Bilag 7 |